مسکن مهر خودمالکی اختیاری است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: خودمالکی کردن واحدهای مسکن مهر پردیس در اختیار متقاضیان است و هیچ‏گونه اجباری در کار نیست.

 

حسن ولی‏پور در خصوص نظرسنجی شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: در رابطه با ملکی کردن واحدهای مسکن مهر پردیس، مراجعات مردمی و تقاضای زیاد متقاضیان برای تغییر سند 99 ساله به خودمالکی صورت گرفت.

وی افزود: در زمان مدیرت وقت طبق نظرسنجی‏ای که صورت گرفت، اعلام شد که درصد بالایی از افراد تقاضای خودمالکی شدن مسکن خود را دارند و با پیگیری و اخذ مجوز از مسئولان شهرهای جدید و تائید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، شناسایی افرادی که در این خصوص تقاضا داشتند، انجام شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نظرسنجی انجام شده در سایت شرکت عمران شهر پردیس را اختیاری خواند و افزود: هر متقاضی که در گذشته قرارداد پیش فروش خود را دریافت کرده است، می‏تواند با مراجعه به سایت نظر خود را در این خصوص ارائه دهد.

ولی‏پور ادامه داد: روش اجرا نیز به این صورت است که شرکت عمران باید یک قطعه تفکیکی یا یک بلوک را برای تمام متقاضیانی که تقاضای خودمالکی دارند، اختصاص دهد و این نظرسنجی هم برای این متقاضیان بوده است.

وی تصریح کرد: اما برای متقاضیان جدیدی که هنوز قرارداد پیش‏فروش دریافت نکرده‏اند، این مشکل وجود ندارد و در زمان عقد قرارداد خودمالکی یا 99 ساله بودن واحد خود را انتخاب می‏کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: این نظرسنجی صورت گرفته برای تعیین تعداد متقاضیان بوده است که طبق آمار گرفته شده از 2 هزار و 300 نظر دریافت شده بیش از 2 هزار و 150 نفر موافقت خود را در خصوص تغییر سند به ملکی اعلام کردند.

ولی‏پور اضافه کرد: استقبال متقاضیان از این طرح بسیار بالا بود و در این خصوص هیچ‏گونه اجباری در کار نیست و ما به درخواست خود متقاضیان پیگیر این کار شده‏ایم.

وی لازمه اجرای این طرح را درخواست خود متقاضیان اعلام کرد و گفت: باید تمام متقاضیان یک بلوک این تقاضا را داشته باشند و روش محاسبه متراژ نیز با توجه به مساحت کل زمین و تقسیم آن برای هر مالک تعیین می‏شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: به طور مثال در فاز 11 هر بلوک 59 مالک و در فاز هشت نیز مالکان آن 6 تا 10 نفر هستند و در فاز 9 نیز 24 نفر و به همین صورت تمام افراد یک بلوک باید تقاضای تغییر سند به خودمالکی را داشته باشند.

ولی‏پور تصریح کرد: بعد از آن مقدار زمین را تقسیم بر تعداد و متراژ واحدها کرده و بعد کارشناس رسمی دادگستری بر روی این واحدها قیمت می‏گذارد که پرداخت این مبلغ 50 درصد نقد و بقیه به صورت اقساط 24 ماه خواهد بود.

منبع: شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 16 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');